Den goda fen

Den goda fen har varit i farten och trollat fram en smarrig choklad kaka. Inte likadan på bilden dock, att få till en lika fin och smarrig som den är svårt då den blev riktigt bra.
Huvudet är dock inte sams med mig och låter mig veta det ordentligt också får jag tala om. Vill bara gråta  då det är så mycket just nu. Skulle behöva lite ledighet, men det kommer inte bli på minst tre månader om jag har tur.



Ska snart knata vidare till sängen då jag känner att huvud, kropp ich själ kräver sömnen. Ända sedan jag började kursen har jag varit trött hela tiden och då menar jag hela tiden också. Vad jag än gör så är jag trött och jag sitter inte uppe hela nätterna. Konstigt det här. Gammal kanske?
Publicerat: 2012-02-23 @ 21:04:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!