Besök

Då har man haft trevligt besök av syster, svåger med familj. Även om de inte stannade så länge så var det mycket trevligt. Tur att jag nästan var färdig med städningen. Imorgon åker de till fjällen för att åka skidor och jag får ta hand om hus och husdjur medan de är borta. Ska bli trevligt att få lite miljöombyte känner jag även om hemma är bäst.

Nej nu ska jag gå iväg och ladda på mitt busskort då det går ut idag. Busskortet är ett måste i min vardag då jag inte har körkort eller bil. Men vem vet hur det ser ut i framtiden när det gäller den frågan. Samtidigt som jag känner att jag inte direkt behöver något då jag bor så pass nära allt vad jag kan tänkas behöva. Men jag ska inte förneka att ett körkort kan vara bra att ha.

På återseende!

                              
Publicerat: 2012-02-18 @ 17:00:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!