Äldre generationen

                                                  

Då har man varit på Disney on ice med Therése. Det var helt okay och jag uppskattade showen även om sällskapet kanske inte var något jag föredrog. Men i översikt så var eftermiddagen helt okay. De tog även upp barnen på isen och lät dem vara med i showen och det var roligt att se faktiskt. Tror att barnen var överlyckliga att Janne Långben tog med dem på en båtresa genom havet och om Ariel skulle få prins Erik. Kul kul!

På bussen hem satt jag och pratade med en äldre herre. Han var verkligen hur mysig som helst och jag önskar att de flesta i hans generation kunde vara som honom. Framförallt min kära mormor som jag inte kan förstå mig på och hon förstår sig verkligen inte på mig. Jag önskar att många i min generation och den yngre generationen kunde ta lärdom av de äldre. För hur bättre kunde man må om man var mer som dem äldre. Givetvis så har den äldre generationen fel och brister som vi alla men ändå. Eller har jag fel?

                                      

Nej nu ska jag faktiskt fixa mig en kopp te och göra kväller för imorgon är en annan dag.
På återseende!
Publicerat: 2012-02-05 @ 19:55:10


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!