Yviga dag konstiga dag

Dagen lev inte så lång och det var skönt det. Slutade straxt efter lunch idag efter vi varit till hemslöjden och sökt efter insperation. Vilket vi faktiskt fick när vi gick runt där och tittade på alla fina saker de har gjort. Om man ändå vore så duktig.

Även idag hade vi en julig fika då det blev lite över från julbrunchen igår. Alltid lika mysigt och vi var ju inte så många idag heller. Under fikats gång kom jag med en mängd olika svar på tal som fick dem alla att skratta så de storknade. Tur att man kan bjuda på sig själv och att man kan roa andra.
Dagen har känts konstig på ett nervöst sätt. Svårt att förklara och jag har varit extra orolig i själen. Det beror ju på olika saker känns det som. Det har känts som om jag har gått och tittat mig över axeln hela tiden. Ha ha!

Har egentligen inte gjort så mycket idag förutom att grubbla lite och övertänka lite. Men det är ju inget nytt när det gäller mig. Fick även massage idag av MA och det var verkligen skönt och jag behövde det. Tydligen var jag väldigt spänd vid skulderbladen. Inte så konstigt om jag säger så.
MA och jag hade ett förtroende prat imorse om livet stora gåtor och det var både givande och upplyftande på samma gång. Även om vi är en sammansatt grupp så är det bara några av dem jag verkligen kan prata allvar med och vet att det stannar mellan oss. Det kan bli mycket intressant när vi väl kommer igång.

När dagen väl var slut, gick jag runt på stan ett tag med E och hjälpte henne att komma ihåg vad hon skulle göra. Ha ha, var tydligen hennes personliga minne. När vi väl skildes åt så gick jag in på Kapphal och hittade en ny tunnika/T-shirt och ett par leggins. Men jag gav upp efter det och åkte hem eftersom det var så mycket folk på stan. Tycker inte alls om när det är så mycket folk. Det är bara för stressande, framförallt nu vid den här tiden på året.
Publicerat: 2012-12-21 @ 16:33:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!