Stök och bök med herr dammsugare

Idag har det varit en stök och bökdag i ordets hela betydelse. Ändå har jag inte förgott mig med att stöka och böka färdigt. Det är antagligen bekvämligheten i mig som kommer fram. Men men, har ju inte städmaffian här som kontrollerar allt jag gör och inte gör.
Men jag behöver inte gå fram genom gångar som vissa andra som fått göra och snart kommer att göra igen. Känner de personerna allt för väl att det kommer bli så igen.

Har suttit och tittat på Grinchen och insåg just att jag är hungrig...kanske dags att fixa mig något att äta??? Ha ha snacka om att man förlorar sig i saker när man glömmer bort att äta. Ja ja tur att man vet vad man ska äta och att allt finns hemma. Annars skulle jag nog haft problem...nåja det finns alltid utvägar till saker och ting.
Publicerat: 2012-12-22 @ 19:08:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!