Söndags yra

Dagen har gått så otroligt fort. Hela helgen har gått fort som om dagarna har hoppat över varandra. Vet inte vad jag har gjort egentligen idag. Har inte hunnit med det sista pyntet idag alls. Får ta det imorgon istället. Om jag orkar vill säga...ha ha!
Har varit hemma hos far och ätit mat, sedan åkte vi till faster och spelade bingolotto. Ikväll vann jag men ingen höjdarvinst dock. En ny bingolott dock, så nästa gång jag spelar blir det kanske en höjdarvinst. Inte för att jag tror det men man får väl hoppas.
Imorgon börjar en ny dag och ny vecka. Ska bli intressant vad veckan har att erbjuda. Ser fram emot fredag och jag längtar så! Nej nu ska jag göra kväller även om jag inte är riktigt trött ännu. Mer sliten faktiskt och varför vet jag inte.
Publicerat: 2012-12-02 @ 20:42:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!