Riga resan

Var inne i Riga (gamla stan) i fem timmar och jag blev guidad runt. Jag lärde mig hen hel del om allt och inget. Det var en hel del och jag har inte riktigt hunnit smälta allt ännu. VI hann som sagt med en hel del och sprang runt som galningar eller något. Hann köpa en del julklappar och annat smått och gott.

Vädret hade vi även tur med när vi var där. När vi gick av båten så var det lite grådaskigt, men solen kom fram efter ett tag och dagen var riktigt härlig. Visst det blåste lite grann och det var -5 grader ungefär, men det gjorde inget då vi var i rörelse hela tiden.

Hittade även en liten sak till Mr P som jag ska ge imorgon efter att han tyckte att jag skulle hitta något med Lätt-metal efter att jag frågade om det var något specifikt lettiskt hantverk de andra var intresserade av. Det är svårt att förklara men roligt var det. Eller hur Elza?

Vad mer ska jag säga? Kommer inte på något mer just nu. Lägger upp lite bilder som säger mer än mina ord. Jag lägger kanske inte upp alla bilder på en gång.

De tre bröderna

 
               
 
Svenskporten
 

 

 

 
Publicerat: 2012-12-09 @ 21:59:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!