Översvämningar

Utanför är det översvämningar nu när snön smälter och inomhus sitter man och njuter av tystnaden. Eller tja...har ju dumburken på även om det inte är något speciellt på TV.
Imorgon kommer min nya säng så man kanske kan få sova någorlunda igen? Inte för att det hjälper helt men en aning. Nästa steg blir att införskaffa mig nya kuddar. Har även införskaffat mig en ny bokhylla då jag behöver en till. Har insett att jag börjar få en himla massa böcker och filmer. Men men, har man det intresset så har man.

Nej nu ska jag gå till sängen och fradga kudde då det är en dag imorgon med. Har inte hunnit och orkat plocka ordning här hemma innan budet kommer med sakerna imorgon. Så jag måste ha energi till det. Hur ska det gå och hur ska det sluta?
Publicerat: 2012-12-26 @ 22:55:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!