Kalla dagar

Den kalla dagen är snart över och byts till en annan kall dag. Får bara hoppas att det inte älr lika kallt imorgon. Men jag får nog inte som jag vill ändå. Brukar vara så! Men jag ska inte klaga, dagen har varit bra trotts ett och annat blodtrycksfall under dagen. Det är tur att man har sådana trevliga och hjälpsamma arbetskamrater som håller koll på en an. Men blodtrycksfall är inget nytt och jag är van vid det.
 
Har tydligen blivit Mr P:s personliga almenacka också som ska komma ihåg vad han ska informera oss om imorgon. Det är bara tur att det finns en påminnelsefunktion i telefonen annars skulle jag glömma det jag också.
Skratten har varit många och den dagliga bibeln har lästs idag och vi fick oss några glada skratt. Kan behövas kan jag tillägga när af strular och bråkar med oss.
 
Lyckades även få tag min handläggare på af efter tre mail på tre veckor. Skickade ett mail imorse och ville att han skulle svara så fort som möjligt. Men under eftermiddagen tröttnade jag och ringde honom istället. Tydligen hade han inte svarat på mina mail då han inte visste hur han skulle besvara mina frågor. Men det löste sig iaf efter en stunds dividerande och velande fram och tillbaka. Nu väntar jag bara på att han ska maila mig det vi bestämde också. Det återstår att se helt klart.
 
Publicerat: 2012-12-03 @ 19:16:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!