Julstök

Sitter och pysslar lite och njuter av att sitta i tystnaden i min lilla lägenhet. Håller på med lite julstök och sjunger lite julsånger. Inte vackert ska kanske tilläggas men det är bara jag själv och dammråttorna som hör mig. Har hittat de flesta julklapparna redan och nu ska jag slå in dem. Undrar bara om pappret kommer att räcka eller om jag måste införskaffa lite mer i veckan.
Det skadar aldrig att vara ute i god tid med att köpa julklapparna. Har dock som sagt några kvar att köpa, men det ska jag göra i veckan eller i helgen. Det återstår att se då jag inte vet hur orken kommer att vara.
Publicerat: 2012-12-11 @ 20:35:00


1 kommentarer
Postat av: Anna

glöm inte tejpen!

Svar: Givetvis glömmer jag inte tejpen. Den är ju den viktigaste detaljen ju!
Milliz

2012-12-12 - 17:26:14 | URL: http://imaginerium.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!