Isigt värre med tröttheten själv

 
Seg och allmänt trött i kroppen även om jag inte har gjort så mycket idag ännu. Har varit över till far och hjälpt Kerstin att laga mat. Tydligen halkade hon igår och slog i axeln när de var på väg för att handla. Är bara glad över att jag själv inte har halkat ännu, men det skulle inte förvåna mig om jag gör det.
Sitter man hemma nu och vet inte riktigt vad jag ska göra. Visserligen har jag lite som jag behöver göra här hemma, men det tar LÅNG tid innan jag kommer igång och jag drar mig lite för att göra det. Funderar istället på att sätta på favoritfilmen Stolthet och Fördom och bara vara istället. Men det är en bra fråga jag får fundera på ett tag.
Publicerat: 2012-12-30 @ 14:38:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!