Isgator

Hmmm...jag vet inte! Men en sak är säker iaf och det är att det är rena rama isgatan utanför. Begavi mig till centrum för att handla hem lite nödvändigt ont och det tog betydligt mycket längre tid att gå till centrum än vanligt. I vanliga fall tar det bara max tio min men nu tog det säkerligen det dubbla. Vissa bitar fick jag ta myrsteg för att ta mig fram och vart tionde steg halkade jag till. Är bara glad över att jag inte ramlade och slog i ordentligt, det skulle se hemskt ut faktiskt. Lika lång tid tog det att ta sig hem om inte längre då jag hade saker att bära på.

Imorgon blir det att bege sig hem till Elza och fira henne. Herregud vad tiden går fort fram och det känns som det var igår vi lärde känna varandra. Men om jag ska vara ärlig och tänka efter ordentligt så var det för 17 år sedan vi lärde känna varandra. Två outkast i skolan kan man nog säga...
Publicerat: 2012-12-28 @ 20:53:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!