Huga huga med migrän

Huga huga och åter huga!
 
Har varit hemma idag med migrän och värkande handleder. Inget vidare och det är sådan här stunder man önskar att man kan försvinna bort för en längre period. Men det skulle antagligen inte fungera ändå. Så det är bara att bita i det sura äpplet och härda ut. Hur som haver är det bättre nu, iaf med huvudet. Handlederna däremot är lika irriterande som de var imorse. Det är att smörja in dem med voltaren gel och leta reda på värktabbletterna.
 
För övrigt har det inte hänt så mycket under dagen. Tack vare att jag inte haft någon ork så har inget hänt. Men jag tog mig ut en sväng nu under kvällen och fick lite frisk och väldigt kall luft. Det är bara - 17 grader, inget att klaga över eller? Men kallt var det iaf. Tog mig en tripp til Pressbyrån och köpte snus. Passade även på att prata av mig lite med D. Det är inte många själar jag har pratat med idag så det var skönt att få prata med någon.
 
Blir snart sängen för min del om jag ska orka av morgondagen. Dessutom är jag lite besviken då teatern igår var inte så bra som jag trott att den var. Visst den var bra, men den kunde ha varit bättre. Stötte på Janne och Lisbeth på teatern och passade på att prata lite med dem igår. Ja ja nu ska jag släppa taget om datorn och låta min kära TV svepa bort med mig innan jag går och lägger mig.
Publicerat: 2012-12-13 @ 20:34:36


1 kommentarer
Postat av: Anna

Jodå, nog har jag hört Lisa prata allt, Aslan var uppe på hennes nivå.

2012-12-14 - 11:14:55 | URL: http://imaginerium.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!