Hemmavid

Ännu en dag då man har varit hemma. Suck inget roligt, men det är något jag har gått och väntat på hela hösten. Min höstförkylning har kommit även om det inte riktigt är någon förskylning. Har haft feber idag med en molntung huvudvärk som har legat dovt bakom ögonen. Känner mig visserligen lite piggare nu, men jag tar inte ut något i förskott. Får bara hoppas att det är något tillfälligt. Är visserligen glad över att detta kom nu i slutet av veckan istället för början av veckan.

Sitter nu i min iskalla lägenhet och undrar vart allt är på väg. På termostaten visar det att det är 20 grader varmt inne i lägenheten. Men jag är inte så säker på det då det ständigt och jämt kallt. Alla fönster, dörrar och vädringsfönster är stängda ändå är det lika kallt som om jag vore nere i källaren och mitt förråd. Det är för tusan varmare i trappuppgången. Borde kanske höra av mig till Willhem, men jag vet hur otroligt sega och tröga i starten de är. Vill inte vänta i fem år utan att det händer något. Då går jag hellre med detta.
Publicerat: 2012-12-14 @ 17:21:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!