Brunnby besök och packning

Dagen har varit mer eller mindre mycket bra och fylld med glada skratt och provsmakning. Idag åkte vi till Brunnby Musteri, gårdsbutik och julmarknad. Det blev en heldag och det känns nu i fötterna. Det var en upplevelse i sig och alla hönorna verkade nöjda med att vara där. Inklusive vår egen tupp.
Jag fick även en ny mamma och en ny mormor...Vi åkte på familjebiljetter på bussen och Mr P delade ut mammor till oss som var "yngre" i gruppen. Min nua mormor blev en bonus då jag råkade säga mormor till K. Alla fick ett gott skratt.

Springer även runt och packar väskan. Även om det inte är så mycket som jag ska ha med mig så springer jag runt som en virrig och förvirrad höna. Så jag låter mig själv ta en paus i packandet och surfar runt i cyberrymden. Imorgon blir det av till Riga med Elza och jag ser verkligen fram emot det. Får bara hoppas att Östersjön är lugnet själv och att båten inte behöver gunga allt för mycket. :-) Återkommer igen på söndag och kanske om jag orkar lägger jag upp lite bilder.
Publicerat: 2012-12-06 @ 17:42:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!