Urbalkad stomme

Är lika trött som en urbalkad stomme på en bortglömd badplats. Kroppen har inte velat hänga med alls under dagen. Huvudet likadant och snart kommer jag att falla ihop som en säck med potatis. Det blir att lägga sig tidigt ikväll för att kunna orka med morgondagen.
 
Idag har det egentligen inte hänt så mycket. Det blev ingen keramik idag då hon som håller i det hela blev tvungen att åka bort. Det blev till att skjuta upp det till en annan gång. Har suttit och stickat sjalar till höger och vänster under dagen, samt lärt upp en av damerna. Känner mig lite som en lärare. Ha ha det ser roligt ut kan tänkas. Har även gjort lite rostic målning under eftermiddagen, men tyvärr blev det inte så bra. Suck, varför har jag sådan otur?
 
Har varit och firat mor då hon fyller hela 54 idag och hon var där...inte så roligt men vad kan man göra? Hon är ju mors dotter också... Har även hunnit med en promenad med Elza genom kanske halva skägget. Så nu är man lagom trött i kroppen och jag lär sova gott inatt. Inga sömntabbletter för mig ikväll inte.
Publicerat: 2012-08-20 @ 20:33:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!