Tvättat klart och nu är jag schackmatt

Äntligen har man tvättat färdigt för den här gången. Varför ska det alltid ta sådan tid när man tvättar oavsett hur mycket tvätt man egentligen har. Dessutom fick jag börja en halvtimme senare för att någon stolle fick för sig att "hinna" tvätta ett par maskiner innan nästa person skulle börja sin tvättid. Varför äns anstränga sig när det bara är 30 minuter kvar till nästa person kommer? Jag kanske låter som en tvättids diktator nu, men jag är så förbaskat trött på att det ska hända mig i tid och otid.
Nu har jag fått skriva av mig det hela och vem vet vad resterande kvällen ger mig. Klockan är relativt trött och borde kanske lägga mig nu. Men på något sätt orkar jag inte. Ska nog se klart Poirot och sedan fradga kudde. Det låter som en bra plan för min del för tillfället.
 
Publicerat: 2012-08-19 @ 22:16:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!