Svampkänslor

Känner mig som en svamp och det känns bra. Kan inte förklara, men det har varit en dag då jag har sugit åt mig kunskaper utöver det vanliga. Man lär ju sig så länge man lever brukar man säga. Dagen har varit intensiv och lärorik på samma gång. Har även suttit och lyssnat på Carl Larsson, inte för att jag är speciellt intresserad av honom men det var intressant. Sedan har jag suttit och stickat klart lite saker till stadsfesten på fredag. Har fortfarande saker kvar att göra till dess, får bara hoppas att jag hinner klart allt innan dess. Börjar känna tidspressen nu och det är bara tisdag idag. Huga huga underligt egentligen! Om jag har tur så blir det till att börja en släktforskningskurs i oktorber. Men det beror helt och hålet på om det finns platser kvar eller inte. Men jag hoppas för jag vill gärna lära mig lite mer så att jag kan komma vidare med släktforskningen.
Har känt mig lite hängig och däven under stort sätt hela dagen idag även om det har hänt saker och ting all the time. Jag hoppas bara på att jag inte har åkt på något för det vill jag inte och jag har ingen tid till att vara sjuk.
Publicerat: 2012-08-21 @ 17:46:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!