Onsdags fasoner

Onsdag och jag känner att första veckan tar ut sin rätt även om jag inte har gjort så mycket. Dagen har varit lugn och fylld med skratt och galenskaper. Har blivit mycket prat om film under dagens gång och jag har insett att det är oerhört många filmer som jag borde ha sätt. Sådana filmer som tydligen har blivit stora och välkända, men som jag på något sätt inte har hört talas om.
Första veckan efter semestern är snart slut, men skulle vilja ha en vecka till. Lite synd att jag jobbade idag och imorgon för det är Skänninge marken dessa dagar och jag skulle vilja åka. Men det får ev. bli nästa år då jag kanske är ledig eller inte.
Publicerat: 2012-08-01 @ 18:08:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!