Hel dag och stadsfest i domkyrkoparken

En oerhört LÅNG dag och jag känner mig trött och nöjd med dagen. Har varit i farten sedan sex imorse och kom hem för ungefär tjugo minuter sedan. Mellan 08.00 - 13.30 var det stickning, skratt och färdiställande av saker som skulle med till stadsfesten. Från 13.30 och fram till 19.00 var det att vara med på stadsfesten och representera Medborgarskolan och hantverk och interaktion (vet inte hur det stavas) där vi sålde våra saker som vi suttit och gjort de sista två veckorna minst. Men jag är lite besviken då vi inte fick något sålt direkt. Fick in några beställningar på sjalar av några som jobbar på Medborgarskolan. Men det är en morgondag också så det är inte försent. Så ni som är och bor i Linköping ta er in till stadsfesten och domkyrkoparken och leta reda på tältet där Medborgarskolan och hjälp oss att hjälpa barn på barnhem. Pengarna vi får in går till välgörande ändamål. Det är kvalitets saker vi har gjort och oerhört vackra. Det finns, smycken, luffarslöjds skålar, sjalar, halsdukar, grytlappar och väskor.

Imorgon blir det till att lägga upp de bilder jag tagit under dagen. Det återstår att se om jag beger mig in till stadsfesten imorgon. Även om jag inte sitter hela tiden vid tältet så tänker jag att knata runt för att se vad de andra har. Medborgarskolans hiphops sektion ska ha en föreställning imorgon.
Publicerat: 2012-08-24 @ 19:54:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!