Där kon inte går finns inget värt att veta

Har känt mig som en ko idag och extremt urholkad och ihjälskrämd. Utglodd eller vad man nu kan säga det. Kännt mig som en kanariefågel i en bur utan något roligt att pyssla med. Trotts dessa känslor och andra fenomen har dagen varit händelserik och intensiv. Har skenat runt stan för att köpa mer cancan garn och knappar samt resor. Har verkligen snurrat in mig på den nya teckniken och kan inte sluta sticka. Helt sjukt roligt, men det verkar som om jag är den ända som gillar det av alla i gruppen. Inte äns damerna i stickligan var/är lika förtjusta i det hela som jag är. Men men man kan ju inte begära allt eller hur? På fredag eftermiddag blir det till att hjälpa till vid stadsfesten, då Medborgarskolan har ett tält där de ska stå och informera osv, vi i hantverk och något mer ska sälja lite saker och pengarna vi får in går till barnhem i både Polen och i Rumänien.
Kom hem lite sent nu på eftermiddagen, när jag skulle gå ut märkte jag att det stod som spö i backen. Jag fick snällt gå upp igen och vänta ut regnet.
Publicerat: 2012-08-22 @ 17:37:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!