What a xxx

Livet är verkligen inte en dans på rosor. Vet inte vad jag ska tänka just nu. Ska jag gråta eller ska jag skratta? Själv vet jag inte vad jag ska göra. Känner mig misslyckad, besviken och arg. Varför ska allt hända när det är på väg att vända till det bättre? Det är bara att börja om igen och nu ännu brantare och ännu svårare att komma upp till toppen. Det blir ingen praktik för min del, istället ska jag avsluta kursen på fredag och gå vidare med andra saker istället. Arbetsförmedlingen vill göra en utredning på mig för att kolla varför jag mår som jag mår och varför jag har gått arbetslös så pass länge som jag har gjort. Ja du...det kan man fråga sig men en sak är säker och det är inte lätt att vara arbetslös i dagens samhälle.
Så jag kan bara säga What a xxx!
Publicerat: 2012-04-24 @ 16:08:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!