Uppkörning av truck

Huga huga, nu har klumpen i magen släppt och ersatts med en annan klump istället. Har kört truck hela dagen och nu är jag ett steg närmare att bli en expert på att köra truck. Men huga huga vad läskigt det var, framförallt med den ena som körde som en hoppande hare. Eller jag körde ju den men trucken betedde sig som en hoppande hare. Det blev många klada skratt och en del kort. Jag vet inte hur många gånger alla lyckades skrämma mig på hur många olika sätt. Men jag kan tala om att det inte går att räkna på mina två händer. Så många gånger var det. Varje gång dessa helvetestruckar tutade eller om någon av kursarna tutade så hoppade jag 50 meter upp i luften. När vi väl kom tillbaka till Lernia så var jag ett nervknippe och mina händer skakade som asplöv. Vi var några stycken som funderade på att skoja med vår ena lärare och komma haltandes och ojandes och säga att det inte alls gick bra med att kra truck. Vi skulle berätta att vi skulle ha kört in i hyllor, väggar och ramlat av trucken osv. Men det blev inte alls så.
Men över lag gick allt bra och jag körde inte in i några väggar eller dyligt. Men det återstår att se om jag klarade det eller inte. Kroppen börjar säga till nu att den har kämpat med att köra som den bäste. :-)

Nu ska jag sätta mig och fortsätta skriva då allt ska vara klart imorgon och jag har 1 1/2 kapitel kvar att skriva. Så är jag frånvarande så vet ni/du varför jag är det.
Publicerat: 2012-04-12 @ 18:57:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!