Truckkort

Dagen har varit lång och periodvis tuff. Regnet har fallit ner hela dagen så ute har det varit grått och trist. Idag började även truckkort veckan och jag klarade även av teorin. Med bara några få fel och det är skönt. Var orolig att det inte skulle gå precis som många fler i klassen. Men de flesta av oss klarade av det och han som håller i truckkursen var förvånad över det höga resultatet och vi var den första gruppen som klarade av det så pass bra. Det var bara en i klassen som tydligen inte klarade det. Men men...det var ju inte jag.

Sprungit runt och jagat nötter och blivit besviken över resultatet. Men vad kan jag göra? Ena nöten var sjuk och kanske och bara kanske kommer hon imorgon och det hoppas jag verkligen att hon gör. Behöver prata med henne om ett ex antal saker. Den andra nöten bara sprang runt och var allmänt yr som vanligt.

Nej nu ska jag sätta mig och fortsätta att skriva för det ska bli färdigt om bara några dagar och har inte kommit halvvägs ännu! Det menas att jag måste tända raketen och få lite fart.
Publicerat: 2012-04-10 @ 17:25:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!