Torsdagsförmiddag

Torsdagsförmiddag och lunchen ha passerat. Är så j*vla uttråkad och det händer verkligen ingenting. Har suttit hela förmiddagen med att hålla på med uppgifter som egentligen inte gör någon nytta. Visst något kanske man lär sig, men hallå som jag skulle ha sagt om jag vore en fjortis. :-)
Får bara hoppas på att dagen inte dras ut för mycket och att man får sitta som ett frågetecken fram till 15.00 eller så. Vill egentligen hem och sova för den här dagen har inte alls varit en bra dag. Började hur dåligt som helst med att jag försov mig och att jag kom försent. Sedan har det bara varit segt och långtråkigt. Är hur rastlös som helst nu och jag går mig själv på nerverna och säkerligen mina kurskamrater.
Vill bara sätta mig i ett mörkt hörn och gråta, vill så mycket men allt verkar bara gå förlorat och blir till tusen bitar som man inte kan pussla ihop igen.
Ja ja....dags att börja igen snart. Se you soon or never!
Publicerat: 2012-04-26 @ 12:08:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!