This is what it is

Kropp och själ har inte hunnit vakna ännu. Men annars är man vaken och är kanske inte helt redo för att möta världen. Resan ner till Skåne gick bra, vädret varvades mellan solsken, molnihet och spöregn. Men det gick bra. Sitter och försöker att vakna trotts att man vill sitta i ett mörkt hörn och gråta. Men jag är glad över att jag inte sitter i min lägenhet hemma i Linköping. Kan inte inte förklara men så är det.
Saknar så oerhört mycket trotts att det inte har gått så lång tid. Fasar för när allt annat ska börja, är inte redo för det och jag våndas på så många olika sätt och vis. Vill men vill inte samtidigt.

Med tanke på att det är som det är eller inte är som det är känner jag att dagens låtval blir This is my life.
This is what it is and I cant belive anymore!
Publicerat: 2012-04-28 @ 10:08:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!