Sitter och lurar

Sitter och lurar på vad jag ska börja med. har en lista som jag ska följa under dagen. Men frågan är hur det kommer att sluta och vad som hinns med. Är lite småtrött då jag hade svårt att somna av olika saker igår kväll. Undrar  vad det kan bero på? Kan det vara så att jag har något som måste bli klart men som gör det oklart hur det skall tas emot? Men det är mycket spännande. Ska det sjunka eller ska det hålla sig flytande? Sitter och småskrattar för mig själv här och det är bara så bra!

Vid halvtre ungefär kommer syster och barnen hem och då ska maten vara färdig. Lovade dem det och så får det bli! Mycket mycket att göra. Kanske dags att ta fram piskan! Vojne vojne vojne. Nae nu kan jag inte sitta här mer för då blir det inget gjort!
Publicerat: 2012-04-09 @ 11:06:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!