Sinnesnärvaro

The end of the world blir dagens låtval och det speglar min sinnesnärvaro för tillfället.
Why does the sun go on shining? Don´t they know it´s the end of the world? Frågor som känns viktiga att svara på. Men jag har inga svar alls. Det börjar dra ihop sig och jag förstår inte vad eller varför saker och ting händer. Varför rinner tårarna ner för mina kinder utan att jag vet varför?

Snart är det fredag och jag bara ser fram emot det. Hoppas att jag får de svar jag vill ha. Känns som om det är då allt kan börjas om på nytt och allt det gamla kan läggas bakom mig. Det behövs och jag känner och vill att det sker vissa förändringar i livet. Ska börja med att åka till syster och vara borta från Linköping några dagar även om Linköping är en stad som är allt förstor för mig så finns det en sinnesro där.

Publicerat: 2012-04-25 @ 21:19:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!