Rullar tummarna

Sitter hemma hos syster nu och rullar tummarna medan jag pratar med Eva. Är så fruktansvärt rastlös och vet inte vad jag ska hitta på riktigt. Är hur trött som helst då jag bara sov två timmar inatt, men det känns konstigt att gå och lägga sig nu på något vis.
Har för många konstiga tankar och det blir alltid värre framåt kvällen. Det skrämmer mig lite då jag inte vet vad jag ska göra åt situationen. Det är lätt att säga att jag inte ska tänka så mycket eller försöka att fokusera på något annat. Men tyvärr så fungerar det inte alltid, tro mig jag har försökt så många gånger utan att lyckas.

Jag har tydligen varit snäll i år för påskharen har varit framme. Det låg ett påskägg på bordet när jag kom hem till syster. Mycket tacksamt måste jag säga.
Publicerat: 2012-04-05 @ 19:30:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!