Pratat bort kvällen

Suttit och pratat bort kvällen med Diktatorn. Det behövde jag verkligen och har fått många skratt.
Tur att ingen hör oss som vi håller på. Det vara bara tur att ingen hörde oss och Yrvädret igår efter vi slutat. Men det måste ha varit en rolig syn. Smygtass frågade oss om vi inte kommit längre och skakade på huvudet. Men frågan är om andra skulle förstå vad vi pysslar med.

Tankarna är många och konstiga. Frågan är om jag kommer att kunna somna. Om jag nu lyckas med den bedriften så hoppas jag inte på några konstiga drömmar. Det blir bara skummare och skummare för varje gång. Natalie påpekade det för mig tidigare idag att det var lite mysko att jag drömmer om Herr och Fru Nöt så mycket som jag gör. Tycker jag också, men kan inte styra mitt undermedvetna. 

Längtar bort till en tid där allt blir lugnare och inte lika hektiskt. För jag vet inte vad jag vill längre och behöver lugn och ro. Helt och klart med en gnutta te!

                               Vy över sjö och skog ute på landet.
Publicerat: 2012-04-04 @ 21:12:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!