Öh grannen!

Hemkommen efter en dag på dårhuset. Skämt å sido, men ibland känns det som om det vore ett dårhus om jag ska vara ärlig. En lugn dag som har gått fortare än vad det brukar göra en måndag. Alla har varit på ett betydligt bättre humör än vad jag har räknat med. Själv har mitt humör gått upp och ner och jag vet inte alls vad som kommer att ske. Men hur som haver så känns det faktiskt skönt att det går åt rätt håll igen. Disskuterade det med Eva tidigare idag och luften är inte lika tung. Men imorgon kommer det att bli tyngre är det en känsla som säger. Får bara hoppas på att det inte stämmer bara. Har även varit på R & S och pratat igen! Skönt, faktiskt och min ryggsäck är inte lika tung längre även om den fortfarande är full med saker som skall rensas.
Pratade med J om ledigt på måndag och det blev som jag hade hoppats på. SKönt för jag vill inte att det skulle bli tvärnit och stopp. Fick även gå när jag ville på fredag med för J. Mycket bra att veta och jag blev förvånad över att hon faktiskt sa att det gick bra. Trodde att hon skulle sätta sig på tvären och att jag var tvungen att ta det hela med G. Ska bara höra av mig till syster och säga till att jag följer med ner till Skåne. Skönt att få komma bort från stan ett par dagar. Behöver det med stora bokstäver.

Fick även ett nytt namn idag av en av mina grannar som jag aldrig har pratat med trots att jag har bott på samma ställe i över fem år nu. Så nu heter jag "Öh grannen". Kul, eller inte! Ska återgå till att läsa ett häfte jag fick av G som skall läsas till imorgon!
Publicerat: 2012-04-23 @ 15:02:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!