Närma sig slutet

Det börjar närma sig slutet och tankarna åker runt och runt i skallen. Så många idéer och planer om hur det ser ut. Det är mer än bra, bättre än bra och kan inte låta bli att skratta och gråta på samma gång. Men är för nervös för att egentligen tänka att det här verkligen fungerar eller att det kommer göra det. Än är det inte färdigt med detta sidoprojekt. Kommer nog få många olika reaktioner och jag vet inte vad jag fasar för värst eller för vem. Men men jag och de övriga musketörerna är nöjda med vad vi har lyckats göra det är jag bergsäker på.

Tidigare ikväll var jag iväg en sväng till affären med Elza, var ju ett tag sedan man såg henne och började undra om hon levde. Men nu vet jag och behöver inte oroa mig mer i den frågan.
Nej ska återgå till verkligheten och bli klar någon gång.
Publicerat: 2012-04-12 @ 22:14:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!