Mörkret

Lördagskväll och mörkret har lagt sig...sitter och bara njuter av att kunna slappna av även om jag inte är helt avslappnad. Kommer ta lång tid det här det känner jag det.
Funderar om man ska göra kväller tidigt då jag är extremt trött. Har verkligen ingen energi och näsan bråkar för fullt då det är en årstid som den absolut inte gillar. Varför måste man vanskas med allergier under våren och halva sommaren??? Det är inte rättvist att en an får detta medan andra klarar sig utan i hela livet. Vill ge bort min pollen allergi, samtidigt som jag inte önskar min värsta fiende det här.Dubbla budskap eller något ja kanske det men så är det.

Tänker en massa och det är inte bara nu utan hela förbaskade dagen även om det mesta har släppt nu!
Publicerat: 2012-04-21 @ 21:07:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!