Inte av denna värld

Denna dag är inte vad denna värld och jag vet inte längre vad jag ska tycka och tänka. Vet heller inte om jag orkar tänka mer idag över huvudtaget om jag ska vara ärlig. Är så otroligt trött på allt just nu och vet inte längre vad jag heter. Fokuset har inte varit här och jag har haft koncentrationssvårigheter hela dagen. Mycket beror på att tankarna har åkt runt hit och dit. Var på R & S imorse och pratade med en person, kändes bra men det var tufft. Tårarna bara flödade ner från ögonen och jag visste varken ut eller in. Pratade om allt om mitt liv och min uppväxt, hur jag har haft det. Även saknaden efter farfar och morfar och hur jag har blivit behandlad av fröken X under uppväxten.
Men jag kan säga att jag ÄNTLIGEN är färdig med mitt projketarbete och jag börjar fundera på om jag har glömt något nu och givetvis har jag gjort det. Men jag orkar inte bry mig längre och får kanske ta tag i det imorgonbitti innan jag börjar lektionen. Men vi får se hur och vad jag orkar.

                                   
Publicerat: 2012-04-04 @ 18:33:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!