Hur som haver

Hur som haver är det helg nu och jag ska inte göra så mycket förutom att fira lillskrutta som blir stora damen. Ska bara sitta hemma och försöka ta det varligt och tänka på min stackars näsa som inte alls är vän med mig för tillfället. Inget verkar vilja hjälpa just nu.

Är helt slut och den stora stenen har lyfts bort från bröstet och ersatts med en mindre. Även om det fortfarande finns kvar i bröstet är det lättare. Kan äntligen slappna av och försöka gå vidare. Men det är inte över förrän det är över. Det blir aldrig så, så länge jag kommer att vandra runt precis som alla andra.

Publicerat: 2012-04-20 @ 16:55:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!