Hemmafru filosoferar

Sitter här och filosoferar och njuter av söndagssolen. Är lite rastlös och orolig i själen som vanligt. Har gjort stort sätt alla mina måsten som tillhör vardagen. Får säga åt mig själv att lugna ner mig och hoppas på det bästa.
Fick höra imorse att man ska få ett kusinbarn i november. Alltid roligt att höra och man blir så rörd. Så nu går min morbror runt och är som en stolt tupp med vetskapen att han är det högsta hönset. Trodde på något sätt att han inte skulle bli den första av mammas syskon som skulle bli mor/farföräldrar.

Som sagt så har jag varit duktig nu på förmiddagen. Var förut hemma hos far och lånade lite nål och tråd så att jag kunde sy dit en knapp i ett par byxor. Jag måste medge att jag känner mig lite av en hemmafru som lagar den äkta mannens kostym eller liknande. Vem vet om jag blir en hemmafru. Lite skrattretande och ironiskt.

Publicerat: 2012-04-15 @ 12:16:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!