Händelselös

Då har man varit hemma en stund efter en lång och ganska händelselös dag där verkligen inte hände något alls. Har suttit och läst, läst och åter läst olika kapitel om gud vet vad och gjort uppgifter till dem. Tråkigt men ett måste tyvärr. Var bara halvklass idag på Lernia. Den andra halvan var iväg och körde upp för truckkortet. Ska själv göra det imorgon. Är nervös och det känns som om jag inte kommer att klara av det. Men men...
Nu ska jag försöka sätta mig ner och fortsätta att skriva då dagarna tydligen blir färre och färre. Det måste bli klar till fredag annars får jag Yrvädret och Diktatorn på mig. Inte bra.

Huvudet känns tomt och tjockt på samma gång och jag vill bara gråta tyvärr. Det händer inget bra så som jag vill förutom ytterst få saker. Det är ensamt och tomt på ett sätt som inte går att förklara och jag vill bara springa längre in i den djupa skogen. Jag hör hemma i en djup och tät skog där ingen kan hitta mig. Det är först då jag får min ro och känslan av att man får vara i fred på ett andligt sätt.

Publicerat: 2012-04-11 @ 17:16:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!