Försöker att vakna

Sitter och försöker att vakna efter en natts orolig sömn. Har kastat mig fram och tillbaka i sängen och drömt så konstiga drömmar. J och G var med i drömmen och försökte att förstöra för oss alla. Blev och blir inte klok på mina drömmar.
Har varit borta i en dag eller dyligt, men det fanns inte någon tid inplanerad så att jag kunde lämna ett avtryck igår. Men det betyder inte att jag har glömt eller bara satt och inte gjorde något alls. Var iväg på en loppis med systrarna och systerdottern och var borta ett par timmar igår. Mycket trevligt och det fanns hur mycket som helst.
Idag blir det till att njuta av solen ett tag nu på förmiddagen sedan får vi se vad som händer och sker.
Dock så känner jag mig hela tiden gråtfärdig och vill bara gömma mig i ett mörkt hörn. Men jag kan inte få ut mina känslor på något sätt, de binds fast i bröstet och gör det tungt. Allt känns bara hopplöst.
Publicerat: 2012-04-30 @ 09:15:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!