Dunderförkyld

Sitter med en dunderförkylning i näsan och den är ständigt täppt och värst är det när jag går och lägger mig och när jag vaknar. Som om rören ha täpts till ordentligt. Har suttit och nyst titt som tätt under dagen och G har oroat sig för att det låter illa enligt honom. Lite smågulligt samtidigt som jag själv blir misstänksam och orolig. Men men...det är den årstiden även om jag redan har haft en omgång av förkylning och förkylningsflunsan. Men med min vanliga otur så är jag inte förvånad över att jag är förkyld igen!

Varit en lång dag och kroppen känner nu av alla spänningar som har funnits i luften hela veckan. Men än är det inte över och de sista skotten kommer imorgon. Får bara hoppas på att det går bra, för jag orkar inte mer nu och jag vet inte hur det kommer att sluta. Detta trodde jag verkligen inte att det skulle bli så här. Så förstorat och så...jag vet inte... Ska inte tänka mer på detta utan konsentrera mig på något annat istället.
Publicerat: 2012-04-19 @ 17:04:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!