Äntligen hemma

Äntligen hemma och det med basta. Har inte varit hemma sedan 07.30 imorse och det har varit full rulle på saker och ting. Jag har fått saker gjorda, pratat av mig med Eva och hållit koll på Yrvädret. Haft lektioner och pysslat med projketarbetet. Farit runt med Heidi och Shafira för att kolla hur en mataffär har med utgångskassan. Ärligt talat så har det varit saker hela tiden och jag vet snart ut eller in om jag ska vara ärlig. Nu på kvällen har jag, Eva och Yrvädret varit på Oriflame möte och vunnit lite produkter då jag var den tredje som sålde bäst. Yes!!! Eller? Ja ja orka bry sig typ. Men nu är jag riktigt trött, men har saker kvar att göra innan jag går och lägger mig.
Ska fixa till lite att äta och ta mig en dusch sedan får jag säga adjö till måndagen och hej till tisdagen. Men jag får bara hoppas på att jag inte får samma dröm som jag hade inatt. Inget roligt även om den var en aning skrattretande. Att se Herr Nöt som präst var en gudasyn får jag säga. Och så har vi Ögongodiset som fick sätta sin trygghet till i mina drömmar. Småläskigt men intressant men jag måste jag säga att jag sov oroligt i natt och det gillar jag inte.
Publicerat: 2012-04-02 @ 20:20:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!