Ännu en dag

Ännu en dag till mötes och mitt humör har svängt upp och ner hela förmiddagen. Känslorna är många och de små j*vlarna i kroppen spökar mer än vanligt och det gör inte saken lättare. Fast det är klart, jag är ju inte den som ger upp i första taget direkt. Solen skiner utanför även om graderna inte är många, får se om jag hinner ta en promenad innan Eva kommer. Skulle behöva få lite frisk luft för att kunna tänka klart.
Som sagt så ska Eva komma förbi och vi ska sitta och diskutera och jobba lite med Sidoprojektet vi håller på med. Förundrad och fylld med skratt så vet jag att det kommer att bli en intressant eftermiddag. Det kommer att bli en mycket prat och oerhört mycket skratt och glada tårar. Kan se det framför mig och ja vad kan man säga?


Publicerat: 2012-04-08 @ 13:05:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!