Vardags tankar

Kortet togs i april 2011 när My firades och blev stora damen på hela 5 år.

Har tänkt en hel del idag, tro det eller ej men det har jag i af. Tänk att tiden kan gå så otroligt fort. Det var inte länge sedan lillfia fyllde 5 och det var i april. Men å andra sidan var det inte länge sedan jag fick samtalet till skolan av Jens som talade om att de fått en dotter som skulle heta My. Jag minns fortfarande den dagen som den vore igår. Dessutom så var han tvungen att medge att jag hade rätt att det skulle bli en flicka. Alla andra sa att det skulle bli en pojke, men jag sa från första stund efter Mia och Jens talat om att Mia var gravid att det skulle bli en flicka. Det var likadant innan Alex föddes så som André och Julia. Har haft rätt alla gånger. Likadant med Desirée var gravid så sa jag att det skulle bli en flicka från första början och ja det blev en flicka.


Jultomten 2009.

Det är bara fem dagar kvar till jul och julstämmningen har ännu inte infunnits sig hos mig. Visserligen brukar det ta lite tid innan den kommer. Men det brukar alltid komma någon vecka innan men inte ännu. Inte för att jag klagar eller så, ville bara påpeka det och få mig att få andra perspektiv på saker och ting. Får meddela hur det visar sig senare. Har satt på min julkyrka och nu spelar den bella notte så fint och tja...vad mer kan jag begära än det och en kopp te.
Publicerat: 2011-12-19 @ 18:58:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!