Stannar upp



Insåg tidigare idag att det var dags att stanna upp för en stund och reflexera över det som sker. Det är inte lätt men det behövs i mellan åt. Fick åka till läkaren idag, inte så roligt men det var ett måste då jag knappt kunde gå. Mitt förbaskade exem har slagit till igen och det har blivit infekterat. Läkaren jag hade på vårdcentralen var en höjdare på att missförstå en hel del måste jag säga. Det är så typiskt och det är därför jag undviker att gå till läkare över huvudtaget. Hur som haver så förstod läkaren iaf efter en lång stund tittade i min journal och bestämt sjukskrev mig till den 27 december.  Det var just en trevlig julklapp jag ville ha eller inte. Inte mycket jag kan göra åt utan göra det bästa av situationen som någon en gång sade.

En vinterbild från förra vintern.

Nu känner jag att jag är i behov av lite snö, det snöade så fint tidigare idag tror jag det var eller om det var sent igår kväll. Minns inte så mycket efter att ha knaprat i mig en värktablett och en sömntablett för att kunna sova något utan att ha så mycket värk. Man blir så deprimerad när det är så mörkt och inget som gör det något ljusare om kvällen.
Publicerat: 2011-12-20 @ 17:12:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!