Söndagsplaner



Detta är dag då jag tar det lugnt och inte gör så mycket alls. Snön virrar runt och ner och försvinner på marken. Ska ta en prommis i detta yrväder för att få lite frisk luft och sedan kanske jag kan komma igång med att skriva klart en bok jag jobbar med.
För just nu känner jag mig som en svamp som inte kan få ner allt jag faktiskt har kommit på. Tro det eller ej men mitt konstiga utseende besitter en massa information utöver det vanliga. Mystiskt och otroligt levande om jag får säga det själv. Det är inte alla som skulle hålla med. Men det är upp till var och en!

Publicerat: 2011-12-18 @ 15:22:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!