Segt

Har inte gjort så mycket idag ändå är jag hur seg som helst. Ögonen går i kors och jag kan bara säga att jag lider av den blåst som drog fram igår kväll och under natten. Det blev inte mycket sömn plus att grannen mitt emot hade fest och tydligen tyckte de att det var roligt att stå på balkongen och glo in till mig. Inget roligt för mig då jag inte är en gorilla i bur.



                                                 

Igår var det farmors födelsedag och det var tungt i hjärtat. Saknar henne något oerhört, det är svårt att beskriva. Men jag var med pappa och faster till graven och lämna en ros. Sa grattis och fällde en tår eller två. Men jag vet att hon har det bra på sitt moln med farfar.

Publicerat: 2011-12-26 @ 15:21:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!