Nyårsafton

Detta är vad jag har levt på idag.    

Har levt på nyponsoppa och avslagen cola idag. Ingen höjdare efter ett tag. Men jag kan säga att min mage mår bättre och febern är helt borta. Så nu har jag en ömmande kropp och en trötthet som heter duga.
Ingen vidare nyårsafton, men på något sätt är det skönt också. Vet inte hur men en sak kan jag säga och det är att jag inte vet när jag firade nyåret hemma. Men det är inget vidare att vara ensam en kväll som denna.

Får bara hoppas att alla har det trevligt och tar det lugnt med vad ni tar er för. Hör smällarna utanför och minns tillbaka när man var barn. Vilket inte var så roligt då jag var jämt sjuk under jul och nyår. Men jag såg alltid fram emot smällarna och dess skådespel.

Ja ja Gott Nytt på er alla!
Nu ska jag krypa ner i soffan med en bra bok.
Publicerat: 2011-12-31 @ 20:24:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!