Lever fortfarande




Jag lever fortfarande, men det är knappt känns det som. Har sovit bort hela dagen och feberfrossat.
Inget som jag hade planerat direkt. Hade sett fram emot nyåret. Jag och Elza skulle åkt hem till Lina och Micke och firat där. Men nu får det bli att vara hemma och dricka te och knapra tabletter för att lugna magen.
Tycker egentligen inte synd om mig själv men en gnutta av svaghet och tycka synd om mig själv känsla har jag faktiskt. Ja ja det kommer fler nyår och året kommer faktiskt gå fort.

Ska försöka att bege mig upp till centrum och köpa lite som min mage faktiskt klarar av utan att jag måste springa till Ullrik. Ska bara försöka hitta lite styrka till benen som är spagetti.

Publicerat: 2011-12-30 @ 17:04:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!