Julstämning

Oskar är som förbytt när kartonger, plast och papperspåsar är framme.


Är lite smått inspererad av julpynt och allt vad julstämmning är. Visst är det ett tag kvar till jul, men det skadar aldrig att vara tidigt ute.
Min pappas katt Oskar är expert på att hjälpa till att pynta och vara allmänt i vägen för vad man än gör.
Det är dock en katt med choklad på nosen som älskar kaninmat och fågelfrön.

***

Är så trött på min granne just nu och har bara lust att slå in dörren och nappa hennes störande hund.
Denna hund började skälla klockan 5.30 imorse och höll på i säkert en timme eller något. Kul eller inte då man inte riktigt har sovit ordentligt innan. Det ända jag kunde göra var att leta reda på öronpluggarna. Att säga till henne fungerar inte för fem öre. Orsaken är att det bara bra att hunden skäller för då får vi inte inbrott i våra lägenheter. Jo jag tackar ja, om någon verkligen vill göra inbrott så finns det inget som hindrar dem oavsett vart man än befinner sig. Men att få henne att inse det går inte direkt bra.
Dessutom verkar det som om jag är den ända hon inte lyckats linda kring sitt lillfinger. Ha ha det är roligt!

Publicerat: 2011-12-15 @ 15:30:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!