Fylld med te.

Nu har man varit hemma hos Elza och pimplat te och pratat skit. Skönt att få komma hemifrån ett tag och prata med en vettig människa. Jag blir galen på att gå runt och prata enbart med mig själv. Blir väl så när man går hemma antar jag. Hade hoppats på att få börja jobba imorgon igen. Icke sa Nicke utan det får bli till nästa vecka då mina fötter inte vill vara snälla och välluppfostrade.
Hur som haver så var det skönt att komma hemifrån ett par timmar och det var evigheter sedan jag pratade med Elza. Det tog inte så långt tid innan jag kom därifrån. I vanliga fall kan vi stå i hallen i en halvtimme 40 minuter innan hon eller jag ska gå hem efter att vi ha träffats. Känner du igen det Elza?


Publicerat: 2011-12-27 @ 20:21:45


1 kommentarer
Postat av: Elza

Fast å andra sidan satt vi i köket och pratade ganska länge... ;-)

2011-12-28 - 22:33:42 | URL: http://meitene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!