Farmor



Två dagar kvar till jul och tre dagar kvar till min farmors födelsedagen. Saknar henne oerhört mycket och önskar att hon var här idag. Julen var hennes favorit högtid och ville att familjen skulle vara samlad även om man inte firade julen. Saknaden är riktigt stor och jag kan känna henne vart jag än går. Tror att hon är hos mig i lägenheten, precis som min gammelmormor. Det måste vara dem då det inte finns logiska förklaringar till en del saker som har hänt.

Jag har försökt hitta förklaringar till det men en lampskärm kan inte flyga från lampan som står intill väggen på en byrå och över en stol och sedan genom rummet och rullar sedan tillbaka och stannade vid byråns fot. Lampskärmen stannade till sist mellan datorstolen och byrån. Med andra ord måste det vara någon av dem då jag inte kan finna andra förklaringar. Kan du?

Publicerat: 2011-12-22 @ 08:47:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!